pátek 14. května 2010

Mrkev v zimě, sáňky v létě

Vzbudila jsem se hodinu před zazvoněním budíku. Kolem šesté mi už došla trpělivost a vstala jsem. Špatný nápad. Bolest břicha. Jdu se do koupelny napít, třeba to pomůže. Neteče voda. Půl hodinu, kterou obvykle cvičím zabíjím u počítače, pak se jakž-takž dopakuju a jdu pryč. Aspoň zuby se mi povedlo díky předčasnému probuzení si vyčistit. Venku prší. Ploužím se do školy počítám rusky do 153. Člověk u toho na nic jiného nemyslí. Vejdu do školy. Neeseem váám novinyy... zní z rozhlasu. Začínám si myslet, že UMPRUM je oproti nám naprosto normální škola. Pak si sednu k počítači, že to sepíšu. Z obrazovky se na mě dívá Marty. Takže úsměv a mávat, hoši.

zdroj: http://www.hellokids.com/_uploads/_tiny_galerie/200811/marty-madagascar2-source_yse.jpg

DOPLNĚNÍ
Cetou domů to s vámi v autobuse hází, takže když vystoupíte na konečné je vám poměrně dobře. Nebo za to mohlo nově otevřené bistro "U Šneka", které jste zahlédli oknem autobusu? A také jsem si koupila sprchový gel, po kterém jsem toužila - v jedné flašce na vlasy i na tělo a pro ženy. Dokonce byl ve slevě.

Žádné komentáře:

Okomentovat