sobota 29. května 2010

Slovenští gumoví medvídci

* Málem jsem si chtěla nechat vysvětlit logaritmické rovnice od někoho, kdo později prohlásil: „Logaritmy neřeším, ty nechápu.“
* MMM - malá maturita matematická
* „Já se nedivím, že jsou ti vysokoškoláci tak tlustí. Já sežral tento týden tolik sladkého.“
* „To je geniální, to umí převod na stupně a minuty.“ o kalkulačce
* Sedím u okna, snad nebudu mít okno.
* „Pane učiteli, není vám špatně? Že byste na chvilku odešel?“ „Ne, já si vzal ráno prášky na bolest hlavy, břicha, proti teplotě.“ „A necítíte se trochu předávkovaný?“
* Večer před zkouškou z angličtiny jsem se učila poslední tři okruhy. Ráno jsem vstávala v pět a učila se slovíčka z posledních pěti otázek.
* „Ráda stopuji.“ „Opravdu?“ Ne. Zaměnila jsem hiking (turistika) a hitch-hiking (stopování). Ale přece ze sebe nebudu dělat blba hned na začátku konverzace. „Ano, můžete potkat zajímavé lidi a je to levné. Stopuji dvakrát ročně směrem na Prahu.
* Při cestě domů vedle mě zastavilo auto. „Slečno, nechcete svézt?“ „Ne, děkuji.“ Doma mě důkladně strašili. Sama bych k cizímu do auta nevlezla.
* „Neotvírejte to okno, mohli bychom vám vyskočit.“

A pak jsem šla ke kadeřnici, do obchodu, do restaurace, na procházku a přečetla jsem poslední díl Milénia.


 ČSSD nevolím. Mimojiné i proto, že nemám 18.
Aranžmá od Ovesné vločky. 

Žádné komentáře:

Okomentovat