středa 21. dubna 2010

Sbohem čokoládo!

Jsou lidé, kteří mají něco tak rádi, že zapomenou na heslo "Všeho moc škodí". Přemíra čokolády může například škodit vaší peněžence. Pokud jste extremisti a svět je pro vás buď bílý nebo černý, tak si prostě dáte na čas pauzu. Ale předtím se musíte s čokoládou jaksepatří rozloučit.


Mé loučení se svobodou probíhalo v komorním duchu. Vařečka, nůž, soustava dvou hrnců, prkýnko a váha. Víc na brownies nepotřebujete. Tento experiment jsem chtěla uskutečnit již dříve, ale nejsem pánem kuchyně a ani financí. Proto mě překvapila zelená, která o víkendu padla tomuto projektu. Ještě více mě překvapila skutečnost, že byla pořízena vanilková esence. Vždy ji vypouštím anebo nahrazuji vydlabaným vnitřkem vanilky. Asi jsem postoupila na vyšší level.


Příprava brownies je tak jednoduchá, až je nezajímavá. Jediné vzrušení mi poskytla trouba, neboť se na brownies objevila vyboulenina. Nevědět, že mi vlasy padají samy od sebe, rvala bych si je zoufalstvím. Naštěstí však po vychladnutí po bublině nebylo ani památky, a tak má pověst neutrpěla vážnější újmu.
Brownies mě přivedlo na zajímavou myšlenku. U většiny receptů si udělám za pomoci šipek velmi stručný výpis, kterým se pak řídím. Naopak v receptu mám ráda co nejpodrobnější informace. Jak jste na tom vy?


Za fotky tentokráte může sestřička, ač jsem je úpravou opět zničila já. Důvodem absence mého fotozákladu je plánování zabijácké trasy nejen po Orlických horách. Možná se se mnou v červnu uvidíte naposled =)
čtěte také: Brownies

Žádné komentáře:

Okomentovat